Richtkijkers.nl

Richtkijkers.nl

Richtkijkers, verrekijkers en montages bestel je bij Richtkijkers.nl. De meeste richtkijkers, alleen topmerken, scherpe prijzen en de beste service.
8,3
Filter 716 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 421 met beschrijving

• Ewald ter Velde
    Geverifieerde klant van Richtkijkers.nl

Bestelling zou dezelfde dag nog de deur uitgaan omdat alles op voorraad was, uiteindelijk 2 dagen later. En bij de ags scope zou een pet zitten, helaas, ook niet. Inmiddels wel van de site gehaald. Heel vervelend.

• joost
    Geverifieerde klant van Richtkijkers.nl

de communicatie s goed maar...
    de website gaf niet aan dat het er niet was.
    na een week niets te bebben gekregen gemaild.
    na weer een week wachten gehoord dat het er niet is en dat het verstuurd word ols het er is.
    uiteindelijk na vier weken het ontvangen.
    dit had beter gekunt.

• Hoe beoordeel je Richtkijkers.nl?

• rienus
    Geverifieerde klant van Richtkijkers.nl

Supersnelle levering binnen 1 dag verstuurd, maar ja post nl kon het kleine pakje niet in de bus kwijt ? Daarom de 2e dag geleverd, bestel in de toekomst zeker nog eens

• Zeer snelle levering!
    Review voor Richtkijkers.nl

Zeer snelle levering!

• Sjors Lehmler
    Geverifieerde klant van Richtkijkers.nl

Netjes op tijd en in goede staat ontvangen

• jeroen verweij

de stok is gelijk stuk

• Rob van der Spank
    Geverifieerde klant van Richtkijkers.nl

Het klopt wat mensen zeggen, het duurt wat langer maar de prijzen etc zijn goed.

• J.B. van Amerongen
    Geverifieerde klant van Richtkijkers.nl

Duurde vrij lang voordat de bestelling binnen kwam. Het bleek ook via een heel andere firma te gaan, multitools, waardoor ik aanvankelijk niet begreep van wie ik nu een pakje ontving. Zou handig zijn als ze dat vooraf duidelijk maken ...

Antwoord van Richtkijkers.nl

Beste J.B., Bedankt dat je tijd hebt genomen om deze review te schrijven dat waarderen we enorm. Onze excuses voor de verlate levering. Hierbij wat duidelijkheid over ons bedrijf: Multitools Group is de overkoepelende webshop waar onze verschillende shops onder vallen, zoals messen.nl, zaklampen.nl en richtkijkers.nl. Linksboven op onze webshop zie je welke shops er allemaal onder vallen. Het is dus dezelfde firma waar het allemaal vandaan komt. We wensen je veel plezier van je bestelling!

• Andreas Jodszuweit

Wirklich klasse! 👍

Antwoord van Richtkijkers.nl

Hi Andreas, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te plaatsen, dat waarderen we enorm! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze webshop. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug! - Team Richtkijkers

• Harry Agten
    Geverifieerde klant van Richtkijkers.nl

Als de levering zo snel was als beloofd had je 5 sterren.

Antwoord van Richtkijkers.nl

Hi Harry, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te plaatsen, dat waarderen we enorm! Vervelend om te horen dat de levering langer op zich heeft moeten wachten dan vooraf aangegeven. Onze excuses voor het ongemak. Hopelijk heb je verder een fijne service ervaren. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug! - Team Richtkijkers

• BENNY HERMANS
    Geverifieerde klant van Richtkijkers.nl

Trage levering meer dan een week moeten wachten

• Henk Wijnsema
    Geverifieerde klant van Richtkijkers.nl

Top service en betaalbare prijzen. Zelf ben ik hier al jaren vaste klant en heb met het team van richtkijkers.nl zeer goede ervaringen.

Antwoord van Richtkijkers.nl

Hi Henk, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te plaatsen, dat waarderen we enorm! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze webshop. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug! - Team Richtkijkers

• Roger De Pooter
    Geverifieerde klant van Richtkijkers.nl

zeer tevreden klopt volledig naar beschrijving

Antwoord van Richtkijkers.nl

Hi Roger, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te plaatsen, dat waarderen we enorm! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze webshop. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug! - Team Richtkijkers

• Klant
    Geverifieerde klant van Richtkijkers.nl

Dinsdag besteld vrijdag geleverd, klantenservice onbereikbaar.

Antwoord van Richtkijkers.nl

Beste, Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw bestelling later is geleverd dan verwacht en dat u moeite had om onze klantenservice te bereiken. Dit is zeker niet de ervaring die wij voor onze klanten willen.
    Wij streven ernaar om bestellingen zo snel mogelijk te leveren en een bereikbare klantenservice te bieden. We zullen uw feedback gebruiken om onze processen te verbeteren en ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt.

• S Fehres

Antwoord van Richtkijkers.nl

Hi S., Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te plaatsen, dat waarderen we enorm! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze webshop. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug! - Team Richtkijkers

• Benny Simoen

👍👍👍👍👍

Antwoord van Richtkijkers.nl

Hi Benny, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te plaatsen, dat waarderen we enorm! Fijn om te zien dat je een goede ervaring hebt gehad met onze webshop. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug! - Team Richtkijkers

• Jolanda D
    Geverifieerde klant van Richtkijkers.nl

Mooie producten, scherpe prijs en supersnelle levering. Aanrader.

Antwoord van Richtkijkers.nl

Hi Jolanda, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te plaatsen, dat waarderen we enorm! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze webshop. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug! - Team Richtkijkers

• Emil
    Geverifieerde klant van Richtkijkers.nl

De montageringen besteld, die zijn in goed. De bezorging duurde langer dan beloofd. 15 juni besteld. 19 juni geleverd. Ze moeten niet adverteren met voor 1630 besteld dezelfde dag verzonden. Communicatie met klantenservice is prima.

Beste Emil,

Bedankt voor je feedback! We vinden het fijn dat je tevreden bent met de kwaliteit van de montageringen.

We willen onze excuses aanbieden voor de vertraging in de bezorging. We begrijpen dat je teleursgesteld bent dat je bestelling niet op de beloofde dag is geleverd. We adverteren inderdaad met "voor 16:30 besteld, dezelfde dag verzonden", maar helaas is dit in jouw geval niet gelukt. We zullen onze processen herzien om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt.

We zijn blij dat je de communicatie met onze klantenservice als prettig hebt ervaren. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden.

We wensen jouw veel plezier van je bestelling! - Team Richtkijkers

• Peter Wijnands
    Geverifieerde klant van Richtkijkers.nl

Opsturen mag wat sneller.voor de rest alles goed

Antwoord van Richtkijkers.nl

Hi Peter, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te plaatsen, dat waarderen we enorm! Fijn om te zien dat je een goede ervaring hebt gehad met onze webshop. En dankjewel voor de feedback, die gaan we gebruiken om onze processen te optimaliseren. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug! - Team Richtkijkers

• Hans van Halderen

Perfect voor míjn richtkijker

Antwoord van Richtkijkers.nl

Hi Hans, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te plaatsen, dat waarderen we enorm! Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze webshop. Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je snel terug! - Team Richtkijkers